viernes, 11 de noviembre de 2011

Llenguatge visual per conèixer-nos millor: QUI ETS TU?

Cada vegada el món visual pren més rellevança a la nostra societat. En el llenguatge publicitari, per exemple, a través d'imatges impactants, de metàfores fotogràfiques, s'intenta captar l'atenció del possible comprador.
Les imatges són molt útils per comunicar conceptes. Els elements d'una fotografia poden transmetre tan bé una idea com quan ho fas verbalment.

Aquest ha estat el recurs que a l'assignatura de COED hem utilitzat per fer una activitat destinada a què ens coneguem una mica més.
Establir relacions entre els membres d'un grup classe i més quan la majoria quasi no es coneixen, és molt important. Sobretot quan moltes de les tasques que es plantegen es fan en grup. Quan més ens coneixem i més confiança ens tinguem, millor serà el nostre treball.

Unir els dos aspectes citats abans en una exposició m'ha semblat molt interessant.  

Cadascú de nosaltres ha pensat en un company o companya de la classe, en la seva manera de ser o actuar i ha cercat una fotografia que pogués definir aquestes característiques.
També hem posat un peu de pàgina o frase curta que hi fes referència i completés la informació visual.
Un cop exposades les diferents imatges cada un de nosaltres mostrava el seu treball i explicava què volia expressar i per què.

Per últim hem fet una valoració en grup amb la intenció de reflexionar sobre els aspectes millorables tant en quant a la composició fotogràfica com a l'explicació oral.

Mireu la meva composició!

No hay comentarios:

Publicar un comentario